Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Інформація про школу
Відео Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Артемівської ради Донецької області була заснована 01 вересня 1962 року. З 2003 року має статус україномовної. З 2009 року надано статус школи з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів (рішення виконкому Артемівської міської ради від 03.09.2008 року № 643). Місія школи – створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів; забезпечення якісної освітньої підготовки учнів на рівні (або вище) державних освітніх стандартів з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення. Мета – побудова єдиного інформаційного освітнього простору, який максимально сприятиме становленню випускника як компетентної, соціально інтегрованої та мобільної особистості. Завдання: - підвищення якості освітніх послуг; - запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання; - забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу; - активізація діяльності школи в освітньому просторі . У 2013-2014 навчальному році мережа класів складає 20: І ступінь – 8 класів ІІ ступінь – 10 класів ІІІ ступінь – 2 класи Школа з 2003 року має статус україномовної, але, враховуючи побажання батьків і російськомовне середовище, паралельно функціонують україномовні і російськомовні класи. Класів з українською мовою навчання – 11 Класів з російською мовою навчання – 9 Відкрито 2 перших класи (україномовний та російськомовний), навчально-виховний процес в яких буде здійснюватися на базі школи. Враховуючи те, що школа з 2009 року має статус з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів, паралельно функціонують загальноосвітні класи та класи з поглибленим вивченням предметів: української мови, української літератури, англійської мови, географії. З метою наступності між дитячим закладом № 27 і школою поглиблене вивчення англійської мови розпочато з 1 класу. Результати психологічного діагностування нахилів, інтелектуального рівня показали, що учні 5-11-х класів виявляють переважно гуманітарні та суспільно-гуманітарні здібності. Тому, враховуючи ці дані, а також побажання учнів і їх батьків, підсумки соціальних досліджень на освітньому окрузі в шістнадцяти класах здійснюється поглиблене вивчення предметів гуманітарного та суспільно-гуманітарного циклу: 5-А, 7-А, 8-А – з поглибленим вивченням української мови; 9-А – з поглибленим вивченням української мови та літератури; 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 6-А, 8-Б (1 група) – з поглибленим вивченням англійської мови; 9-В – з поглибленим вивченням географії; 9-Б – з поглибленим вивченням англійської мови та географії. Здійснюється профільне навчання за профілем української філології в 10 класі, історичним профілем – в 11 класі.
Пріоритетними завданнями школи на 2013-2014 навчальний рік є: - створення умов для впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти; - продовження експериментальної діяльності школи за визначеними напрямками; - цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням якості навчальних досягнень учнів, насамперед у середній ланці, та підготовки випускників до ЗНО-2014; - модернізація структури та змісту методичної роботи в школі; - узагальнення перспективного педагогічного досвіду учителів на рівні школи, міста і області; - створення якісної системи роботи з класними керівниками; - удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих дітей; - реалізація інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; - оновлення роботи з питань виховання громадянської свідомості учнів та шкільного самоврядування, з профілактики дитячої злочинності та правопорушень; - створення безпечних умов з охорони праці для працівників школи, безпечної життєдіяльності для учнів; - реалізація системи внутрішкільного контролю на основі дієвих управлінських рішень. Очікувані результати: 1. Підвищення якості освітніх послуг школи та забезпечення їх відповідності Державним стандартам та вимогам. 2. Модернізація змісту навчання. 3. Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання. 4. Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу. 5. Активізація діяльності школи в освітньому просторі. 6. Забезпечення інклюзивного навчання дітей різних статусних категорій, які мають вади психофізичного розвитку. Кінцевим результатом ми вбачаємо створення освітнього середовища, в якому всі учасники навчально-виховного процесу можуть реалізувати себе як суб’єкти життя, діяльності, спілкування. Головними показниками успішної діяльності стануть: рейтинг школи, компетентність і конкурентоздатність учителів і випускників. У 2013-2014 навчальному році школа працює над такими проблемами: - науково-методичні проблеми: 1. «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору» (4-й рік, довгострокова). 2. «Модернізація системи методичної роботи в школі з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу» (1-й рік, 2013-2015 роки). - виховна проблема – «Розвиток громадської активності, самостійності та організаторських здібностей учнів» (4-й рік). |
Пошук
Часи
Календар
Друзі сайту
|