Субота, 18.05.2024, 13:17
Вітаю Вас Гість | RSS


>

     Сайт директора
     Артемівської ЗОШ №24 
     Турличкіної Ольги

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація про школу

 

  

Відео
Артемовскої ЗОШ №24

                       тел. 3-21-53

Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Артемівської ради Донецької області була заснована 01 вересня 1962 року. З 2003 року має статус україномовної. З 2009 року надано статус школи з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів (рішення виконкому Артемівської міської ради від 03.09.2008 року № 643).

Місія школи створення  умов  для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів; забезпечення якісної освітньої підготовки учнів на рівні (або вище) державних освітніх стандартів з метою здобуття їхньої  конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення.

Мета – побудова єдиного інформаційного освітнього простору, який максимально сприятиме становленню випускника як компетентної, соціально інтегрованої та мобільної особистості.

Завдання:

-          підвищення якості освітніх послуг;

-          запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання;

-          забезпечення ефективної взаємодії  та співпраці всіх учасників  навчально-виховного процесу;

-          активізація діяльності школи в освітньому просторі .

У 2013-2014 навчальному році мережа класів складає 20:

І ступінь        – 8 класів

ІІ ступінь       – 10 класів

ІІІ ступінь      –  2 класи  

Школа з 2003 року має статус україномовної, але, враховуючи побажання батьків і російськомовне середовище, паралельно функціонують україномовні і російськомовні класи.

Класів з українською мовою навчання                – 11

Класів з російською мовою навчання                  – 9

Відкрито 2 перших класи (україномовний та російськомовний), навчально-виховний процес в яких буде здійснюватися на базі школи.

Враховуючи те, що школа з 2009 року має статус з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів, паралельно функціонують загальноосвітні класи та класи з поглибленим вивченням предметів: української мови, української літератури, англійської мови, географії.

З метою наступності між дитячим закладом № 27 і школою поглиблене вивчення англійської мови розпочато з 1 класу.

Результати психологічного діагностування нахилів, інтелектуального рівня показали, що учні 5-11-х класів виявляють переважно гуманітарні та суспільно-гуманітарні здібності.

Тому, враховуючи ці дані, а також побажання учнів і їх батьків, підсумки соціальних досліджень на освітньому окрузі в шістнадцяти класах здійснюється поглиблене вивчення предметів гуманітарного та суспільно-гуманітарного циклу:

5-А, 7-А, 8-А – з поглибленим вивченням української мови; 9-А – з поглибленим вивченням української мови та літератури; 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 6-А, 8-Б (1 група) – з поглибленим вивченням англійської мови; 9-В – з поглибленим вивченням географії; 9-Б – з поглибленим вивченням англійської мови та географії.

Здійснюється профільне навчання за профілем української філології в 10 класі, історичним профілем – в 11 класі.

Пріоритетними завданнями школи на 2013-2014 навчальний рік є:

-            створення умов для впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;

-            продовження експериментальної діяльності школи за визначеними напрямками;

-          цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням якості навчальних досягнень учнів, насамперед у середній ланці, та підготовки випускників до ЗНО-2014;

-          модернізація структури та змісту методичної роботи в школі;

-            узагальнення перспективного педагогічного досвіду учителів на рівні школи, міста і області;

-            створення якісної системи роботи з класними керівниками;

-            удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих дітей;

-            реалізація інклюзивного навчання дітей з особливими потребами;

-          оновлення роботи з питань виховання громадянської свідомості учнів та шкільного самоврядування, з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;

-          створення безпечних умов з охорони праці для працівників школи, безпечної життєдіяльності для учнів;

-           реалізація системи внутрішкільного контролю на основі дієвих управлінських рішень.

Очікувані результати:

1.             Підвищення якості освітніх послуг школи та забезпечення їх відповідності Державним стандартам та вимогам.

2.             Модернізація змісту навчання.

3.             Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання.

4.             Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу.

5.             Активізація діяльності школи в освітньому просторі.

6.             Забезпечення інклюзивного навчання дітей різних статусних категорій, які мають вади психофізичного розвитку.

Кінцевим результатом ми вбачаємо створення освітнього середовища, в якому всі учасники навчально-виховного процесу можуть реалізувати себе як суб’єкти життя, діяльності, спілкування. Головними показниками успішної діяльності стануть: рейтинг школи, компетентність і конкурентоздатність учителів і випускників.

У 2013-2014 навчальному році школа працює над такими проблемами:

-          науково-методичні проблеми

1.        «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору» (4-й рік, довгострокова).

2.        «Модернізація системи методичної роботи в школі з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу» (1-й рік, 2013-2015 роки).

-          виховна проблема – «Розвиток громадської активності, самостійності та організаторських здібностей учнів» (4-й рік).


Форма входу
Пошук
Часи
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту