Відео
Артемовскої ЗОШ №24
тел. 3-21-53
Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Артемівської ради Донецької області була заснована 01 вересня 1962 року. З 2003 року має статус україномовної. З 2009 року надано статус школи з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів (рішення виконкому Артемівської міської ради від 03.09.2008 року № 643).
Місія школи – створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів; забезпечення якісної освітньої підготовки учнів на рівні (або вище) державних освітніх стандартів з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення.
Мета – побудова єдиного інформаційного освітнього простору, який максимально сприятиме становленню випускника як компетентної, соціально інтегрованої та мобільної особистості.
Завдання:
- підвищення якості освітніх послуг;
- запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання;
- забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу;
- активізація діяльності школи в освітньому просторі .
У 2013-2014 навчальному році мережа класів складає 20:
І ступінь – 8 класів
ІІ ступінь – 10 класів
ІІІ ступінь – 2 класи
Школа з 2003 року має статус україномовної, але, враховуючи побажання батьків і російськомовне середовище, паралельно функціонують україномовні і російськомовні класи.
Класів з українською мовою навчання – 11
Класів з російською мовою навчання – 9
Відкрито 2 перших класи (україномовний та російськомовний), навчально-виховний процес в яких буде здійснюватися на базі школи.
Враховуючи те, що школа з 2009 року має статус з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів, паралельно функціонують загальноосвітні класи та класи з поглибленим вивченням предметів: української мови, української літератури, англійської мови, географії.
З метою наступності між дитячим закладом № 27 і школою поглиблене вивчення англійської мови розпочато з 1 класу.
Результати психологічного діагностування нахилів, інтелектуального рівня показали, що учні 5-11-х класів виявляють переважно гуманітарні та суспільно-гуманітарні здібності.
Тому, враховуючи ці дані, а також побажання учнів і їх батьків, підсумки соціальних досліджень на освітньому окрузі в шістнадцяти класах здійснюється поглиблене вивчення предметів гуманітарного та суспільно-гуманітарного циклу:
5-А, 7-А, 8-А – з поглибленим вивченням української мови; 9-А – з поглибленим вивченням української мови та літератури; 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 6-А, 8-Б (1 група) – з поглибленим вивченням англійської мови; 9-В – з поглибленим вивченням географії; 9-Б – з поглибленим вивченням англійської мови та географії.
Здійснюється профільне навчання за профілем української філології в 10 класі, історичним профілем – в 11 класі.
Пріоритетними завданнями школи на 2013-2014 навчальний рік є:
- створення умов для впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
- продовження експериментальної діяльності школи за визначеними напрямками;
- цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням якості навчальних досягнень учнів, насамперед у середній ланці, та підготовки випускників до ЗНО-2014;
- модернізація структури та змісту методичної роботи в школі;
- узагальнення перспективного педагогічного досвіду учителів на рівні школи, міста і області;
- створення якісної системи роботи з класними керівниками;
- удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих дітей;
- реалізація інклюзивного навчання дітей з особливими потребами;
- оновлення роботи з питань виховання громадянської свідомості учнів та шкільного самоврядування, з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
- створення безпечних умов з охорони праці для працівників школи, безпечної життєдіяльності для учнів;
- реалізація системи внутрішкільного контролю на основі дієвих управлінських рішень.
Очікувані результати:
1. Підвищення якості освітніх послуг школи та забезпечення їх відповідності Державним стандартам та вимогам.
2. Модернізація змісту навчання.
3. Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання.
4. Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу.
5. Активізація діяльності школи в освітньому просторі.
6. Забезпечення інклюзивного навчання дітей різних статусних категорій, які мають вади психофізичного розвитку.
Кінцевим результатом ми вбачаємо створення освітнього середовища, в якому всі учасники навчально-виховного процесу можуть реалізувати себе як суб’єкти життя, діяльності, спілкування. Головними показниками успішної діяльності стануть: рейтинг школи, компетентність і конкурентоздатність учителів і випускників.
У 2013-2014 навчальному році школа працює над такими проблемами:
- науково-методичні проблеми:
1. «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору» (4-й рік, довгострокова).
2. «Модернізація системи методичної роботи в школі з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу» (1-й рік, 2013-2015 роки).
- виховна проблема – «Розвиток громадської активності, самостійності та організаторських здібностей учнів» (4-й рік).